Politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal

GDPR sau General Data Protection Regulation, este o reglementare europeană în ceea ce privește confidențialitatea și protecția datelor.
Website-ul nostru www.funerarealexandru.ro  repectadirectiva europeana ce priveste protectia datelor.

COMPLETE FUNERALS SERVICES SRL , o societate înregistrată în mod corespunzător și care funcționează în conformitate cu legile din România, cod de înregistrare fiscală 30776667 COMPLETE FUNERALS SERVICES SRL va respecta confidențialitatea și se angajează să o protejeze prin respectarea prezentei Politici de confidențialitate, conform Regulamentul European privind protecția datelor, prescurtat EU GDPR.

Compania este operatorul de date în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în sensul Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Prezenta Politică de confidențialitate descrie informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră sau pe care le furnizați pe https://funerarealexandru.ro  („Site-ul” nostru) și modul în care aceste informații pot fi utilizate sau divulgate de noi.

Politica noastră de confidențialitate nu se aplică informațiilor colectate de pe orice site terț care poate avea un link către sau este accesibil de pe Site-ul nostru.

Vă rugăm să citiți cu atenție cele ce urmează pentru a înțelege politicile și practicile noastre cu privire la informațiile dumneavoastră cu caracter personal și modul în care le vom trata.

Informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră

Colectăm mai multe tipuri de informații de la și despre utilizatorii Site-ului nostru, inclusiv, de exemplu:

  • informații pe care le colectăm când navigați pe Site-ul nostru, inclusiv adrese IP, cookie-uri și web beacon-uri;
  • nume și prenume, detalii de contact, adresa, numar de telefon, cod numeric personal, înregistrări și copii ale corespondenței (inclusiv adrese de e-mail), în cazul în care ne contactați și accesați online serviciile de achizitii de produse  oferite de Site-ul nostru, dar si serviciile de curierat, pentru livrarea produselor comandate.

Detalii de utilizare, adrese IP, cookie-uri și alte tehnologii

  • Detalii de utilizare și adrese IP.Putem colecta informații statistice cu privire la echipamentele, acțiunile și tiparele de navigare ale utilizatorilor Site-ului nostru. Aceste informații derivă din vizita și navigarea dumneavoastră pe Site. Informațiile pot include, de exemplu:
  • (a) trafic, date privind jurnale și alte date de comunicare;
  • (b) informații cu privire la resursele pe care le accesați;
  • (c) informații cu privire la computerul și conexiunea dumneavoastră la internet (de exemplu, inclusiv adresa dumneavoastră IP, sistemul de operare și tipul de browser), pentru administrarea sistemului;
  • Cookie-uri. Putem obține informații referitoare la utilizarea generală a internetului de către dumneavoastră utilizând cookie-uri. Un cookie este un mic fișier stocat pe hard drive-ul computerului dumneavoastră. Utilizarea cookie-urilor ne ajută să ne îmbunătățim Site-ul și să oferim un serviciu mai bun și mai personalizat, ceea ce ne permite să:
    • estimăm dimensiunea publicului și tiparele de utilizare;
    • stocăm informații referitoare la preferințele dumneavoastră, ceea ce ne permite să ne personalizăm Site-ul în conformitate cu interesele dumneavoastră individuale;
    • să vă recunoaștem atunci când reveniți pe Site-ul nostru.

Puteți refuza să acceptați cookie-uri prin activarea setării corespunzătoare de pe browserul dumneavoastră. Dacă nu ați ajustat setarea browserului dumneavoastră astfel încât să refuze cookie-urile, sistemul dumneavoastră va continua să accepte cookie-uri atunci când vă direcționați browserul către Site-ul nostru. Vă rugăm să vă referiți în continuare la Politica de utilizare Cookies.

  • Beacon-uri web. Unele pagini ale Site-ului pot conține imagini electronice cunoscute drept beacon-uri web (denumite și gif-uri cu un singur pixel). Beacon-urile web permit Companiei să colecteze anumite informații în legătură cu utilizatorii Site-ului, inclusiv, de exemplu, numărul de utilizatori care accesează fiecare pagina web, date privind traficul, date privind jurnale și alte date de comunicare, informații în legătura cu accesul la resurse și informații referitoare la computerul și conexiunea la internet a utilizatorului (inclusiv adrese IP, sisteme de operare și tipul de browser). Beacon-urile web nu sunt utilizate pentru a vă accesa informațiile cu caracter personal de pe Site, ci sunt utilizate doar pentru a compila statistici agregate privind utilizarea Site-ului și pentru a verifica integritatea sistemului și a serverului.

Utilizarea informațiilor

Utilizăm informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră sau pe care ni le furnizați dumneavoastră, inclusiv informații cu caracter personal, în următoarele scopuri:

  • pentru a ne prezenta Site-ul și conținutul acestuia într-un mod adecvat și eficient pentru dumneavoastră și computerul dumneavoastră;
  • pentru a vă furniza informațiile pe care ni le solicitați;
  • pentru a vă informa despre noile noastre  produse, sau despre modificările aduse acestora, inclusiv direct marketing;
  • compilarea de statistici privind utilizatorii;
  • securitatea și îmbunătățirea Site-ului nostru.

Divulgarea informațiilor dumneavoastră

Putem divulga informațiile cu caracter personal pe care le obținem prin intermediul acestui Site către terți pentru:

  • a respecta o hotărâre judecătorească sau altă obligație juridică;
  • a proteja drepturile și bunurile Companiei. Aceasta include schimbul de informații în scopul protejării împotriva fraudei.

Din păcate, transmiterea de informații prin intermediul internetului nu este niciodată 100% sigură. Orice transmitere de informații cu caracter personal implică asumarea din partea dumneavoastră.

Drepturile de care beneficiați în legătura cu procesarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt următoarele:

  • posibilitatea să obțineți de la Companie, la cerere și în mod gratuit, confirmarea ca datele dumneavoastră cu caracter personal sunt procesate de către noi, precum și detalii în legătură cu această procesare. Cererea poate fi depusă fără niciun cost doar o dată pe an;
  • dreptul de a rectifica, actualiza, bloca sau de a transforma in date anonime datele a caror prelucrare nu este conforma legii, in special datele incomplete sau inexacte;
  • dreptul de a vă opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația dumneavoastră particulară, la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal;
  • dreptul de a vă opune în mod gratuit și fără nicio justificare la procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal pentru marketing direct, în numele operatorilor de date sau în numele unui terț sau să dezvăluim datele dumneavoastră în acest scop;
  • dreptul de a contesta deciziile luate exclusiv pe baza unor prelucrări de date efectuate prin mijloace automatizate și care produc consecințe juridice în ceea ce vă privește.

Pentru a vă exercita aceste drepturi, puteți depune o cerere, semnată și datată la următoarea adresă de email: office@iwok.ro

Durata stocării

Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă de timp necesară pentru scopurile indicate în secțiunea „Utilizarea informațiilor”, dar nu mai mult de 5 ani. După ce datele nu vor mai fi necesare pentru aceste scopuri, urmează a fi sterse.

Modificări aduse Politicii noastre de confidențialitate

Politica noastră este să postăm orice modificări pe care le aducem Politicii noastre de confidențialitate pe această pagină. Data ultimei revizuiri a Politicii noastre de confidențialitate este menționată în partea de sus a paginii. În măsura în care vom aduce modificări semnificative acestei Politici de confidențialitate, în special cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă vom solicita să reînnoiți acordul cu privire la prezentele Condiții de utilizare înainte ca aceste modificări să se aplice efectiv.

Sesizări cu privire la Confidențialitate

În măsura în care aveți orice îngrijorare cu privire la confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal pe care le procesăm, sau doriți să efectuați o reclamație legată de confidențialitate, vă rugăm să ne transmiteți un e-mail la adresa admin@funerarealexandru.ro. Vă vom contacta pentru a confirma primirea emailului dumneavoastră. După primirea emailului dumneavoastră, vom investiga îngrijorarea sau reclamația transmisă și vom depune toate eforturile să vă furnizăm răspunsul nostru într-o durată de timp rezonabilă.

Ce drepturi primesc utilizatorii site-ului www.funerarealexandru.ro  ?

  • Dreptul la accesare – Utilizatorii pot cere dreptul la accesarea datelor personale stocate și pot cere detalii cu privire la modul în care sunt ele folosite.

 

Utilizatorii care acceseaza site-ul nostru si se inregistreaza cu date personale pot cere detalii legate de aceste date (putem transmite datele complete, putem sterge datele la cererea utilizatorului, putem modifica aceste date). Pentru a descarca datele tale te rugm sa ne transmiti cererea ta utilizand acest formular: https://funerarealexandru.ro/gdpr-request-personal-data/

  • Dreptul de a fi uitat – Despre acest drept s-a vorbit mult în ultimii ani și constă în posibilitatea utilizatorului de a cere ca informațiile sale personale să fie șterse din baza de date.

Daca doresti sa stergi datele tale inregistrate la noi te rugam sa ne transmiti o cerere: https://funerarealexandru.ro/gdpr-request-personal-data/

  • Dreptul de transfer al datelor – Utilizatorului poate solicita o copie a datelor sale personale pentru a le transfera către un alt serviciu.

Dupa descarcarea datelor tale https://funerarealexandru.ro/gdpr-request-personal-data/ si transferul catre o alta terta parte te rugam sa ne transmiti un email la adresa admin@funerarealexandru.ro, ulterior noi vom sterge datele tale de pe site-ul nostru.

  • Dreptul de a fi informat – Utilizatorul trebuie informat despre datele care urmează să fie colectate și trebuie să își dea consimțământul în mod expres pentru colectarea lor.

Ne mentinem profesionalismul si dorim sa va comunicam ca de fiecare data cand noi vom prelua anumite date o sa va informam si o sa aveti posibilitatea de a va da consimtamantul asupra datelor preluate.

  • Dreptul ca datele sale să fie corectate – Utilizatorul trebuie să aibă posibilitatea să își modifice datele personale dacă acestea sunt incorecte sau incomplete.
  • Dupa ce datele se vor transmise prin formularele prezente pe site le veti putea modifica printr-o cerere transmisa catre noi la adresa admin@funerarealexandru.ro
  • Dreptul de a alege ce se va întâmpla cu datele sale – Utilizatorul are dreptul de a alege dacă datele sale personale pot fi folosite după ce acestea au fost deja colectate.

Datele tale vor fi preluate de catre terte parte precum Google Analytics (dorim sa analizam datele legate de traficul generat pe site-ul nostru pentru a imbunatati experienta utilizatorilor si pentru a verificarea conversiilor), Facebook Pixel (datele tale vor fi preluate pentru a va oferi campanii de marketing legate de serviciile si ofertele noastre), Google Adwords (Utilizam date pentru a crea si publica anunturi in motorul de cautare Google. Datele tale sunt preluate pentru a rafina publicul si ne adresa doar publicului nostru tinta. Doar in acest mod putem exclude persoanele minore)

  • Dreptul de a se opune – Utilizatorul are dreptul de a cere în orice moment încetarea utilizării informațiilor sale în scop de marketing.

Aveti dreptul de a va opune utilizarii datelor personale in campaniile noastre de marketing online.

  • Dreptul de a fi anunțat – În cazul unei breșe de securitate care a compromis datele personale ale utilizatorilor, aceștia trebuie să fie informați în termen de 72 de ore de la momentul în care incidentul a fost constatat.

In cazul unei brese de securitate, cu siguranta vei fi anuntat in termen de 72 de ore, daca datele introduse de tine prin formularele prezente pe site sunt corecte iar adresa de email exista.