Lecturand acest articol veti putea observa si intelege toate obiectivele care trebuiesc parcurse in cazul unui deces la domiciliu
Ce faci in caz de deces la domiciliu? Deseori in cazul unui deces rudele defunctului sunt extrem de bulversate si cuprinse de emotii pline cu regret. Impactul este unul extrem de puternic si se manifesta atat la nivel fizic, cat si la nivel emotional. De cele mai multe ori persoanele mai apropiate spiritual de decedat sunt devastate, astfel ca nu vor avea capacitatea de a gandi foarte limpede in acele momente.
Este extrem de important ca rudele ramase in viata sa fie sustinute de cei apropiati atat fizic cat si mental. In momentul in care o persoana draga trece in nefiinta, tindem sa credem ca lumea s-a sfarsit si uitam sa ne ducem la bun sfarsit si ultimele indatoriri. Decesul unei persoane trebuie sa fie raportat tuturor organizatiilor, iar astfel sa se ocupe de pregatirea documentelor necesare.
De cele mai multe ori oamenii de rand care trec printr-un astfel de moment tragic in viata lor, nu vor fi capabili in totalitate sa se ocupe de unii singuri de indeplinirea tuturor sarcinilor legate de inmormantare si acte.
Unele aspecte ar putea fi realizate cu ajutorul prietenilor apropiati, insa exista probabilitatea ca nici acestia sa nu cunoasca foarte bine demersurile, astfel ca exista firme celebre care se ocupa de indeplinirea cu succes ale acestor sarcini.
Firma noastra ofera sprijin nemarginit rudelor decedatului
Cel mai tragic moment e intalnit atunci cand decesul persoanei dragi a avut loc in cadrul propriei locuinte. In acele momente socul este atat de mare, incat nici un apropiat nu ar fi in stare sa duca la bun sfarsit toate sarcinele. De aceea, firma noastra Funerare Alexandru sta la dispozitia tuturor celor care au suferit o astfel de pierdere intr-un domiciliu.
In momentul in care o persoana decedeaza in cadrul unui spital, demersurile vor fi mult mai simplificate
, astfel ca actul decesului va fi semnat pe loc de catre medic. In apropierea institutiei poate avea loc imbalsamarea corpului, lucru extrem de practic, caci va fi transportat cu grija de catre angajatii spitalului. Daca insa decesul are loc intr-o locuinta privata, lucrurile nu sunt la fel de simple.
In astfel de momente rudele decedatului vor fi complet devastate, astfel ca nu vor putea lua cele mai rapide si totodata corecte decizii.
Deces la domiciuliu? Afla ce trebuie sa faceti!
Contactati telefonic pentru inceput firma cu care ati decis sa colaborati si care sa va fie alaturi in aceste momente dificile din viata voastra si a familiei. 0720 822 853
Un reprezentat al companiei se va deplasa pana la locuinta dumneavoastra si va va prezenta gama larga de servicii si sicrie pentru care doriti sa optati in functie de calitatea si preturile acestora. Dupa alegerea potrivita a produselor si serviciilor, un medic trimis chiar de firma va veni la locul decesului, unde va analiza situatia si va constata decesul pentru a putea fi efectuata tototdata imbalsamarea corpului.
Ne vom ocupa in totalitate de sarcinile din urma unui deces
Actele ce sunt necesare pentru obtinerea unui certificat de deces si a adeverintei de inhumare sunt:
- Actele medicale: fisa medicala, scrisori medicale, externari din spital.
- Buletinul;
- Certificatul de nastere al decedatului.
Insusi agentii firmei pe care ati solicitat-o va vor livra sicriul pe care l-ati ales, vor aseza trupul persoanei decedate in acesta, iar daca este cazul, vor face posibila depunerea rapida si in siguranta la capela unei biserici.
De toate actele ce sunt necesare inhumarii, precum obtinerea certificatului de deces si a adeverintei de inhumare se ocupa in totalitate compania. Mai mult de atat, daca familia doreste ca decedatul sa fie depus in cadrul unei capele, firma va fi cea care va obtine autorizatia necesara.
Vom avea grija in permanenta ca toate lucrurile sa mearga bine, in ordine si cat mai eficient. Echipa se va ocupa in ziua inhumarii de toate micile detalii referitoare la realizarea unei slujbe de ramas – bun.
De asemenea, compania pune la dispozitie o serie larga de masini funerare adecvate pentru trista ceremonie impreuna cu soferi foarte atenti si bine pregatiti.
Mai mult de atat, un aspect extrem de avantajos este ca nu veti mai fi nevoiti sa strabateti un drum pana la un magazin cu obiecte si produse funerare, caci printr-un simplu click sau apel telefonic puteti beneficia de toate acestea. Tehnologia avanseaza, iar acest lucru ne este extrem de util tuturor, caci ne faciliteaza considerabil munca.
Desi sediul companiei se afla in orasul Bucuresti, clientii din toate zonele limitorfe pot solicita cu incredere ajutorul firmei ce va indeplini cu succes toate sarcinile propuse si stabilite impreuna cu clientul. Mai mult de atat, toate persoanele interesate au posibilitatea de a beneficia de o consultanta gratuita in orice moment al zilei sau noptii. In urma conversatiei, potentialii clienti vor beneficia de cele amai valoroase informatii cu privire la organizarea eficienta a unei inmormantari.